Internet 2014-03-28
2

Królewskie przygody reklamują Ceneo.pl (wideo)

Internetowa porównywarka cen Ceneo.pl (Grupa Allegro) rozpoczęła kampanię reklamową. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Animedia Media i Starcom.

W ramach kampanii Ceneo.pl emitowanych jest kilka rysunkowych spotów, których bohaterami jest królewska para. Jej zabawne perypetie promują trzy sekcje produktowe serwisu (Moda, Wnętrza, Budowa i Remont) oraz opinie zamieszczane przez jego użytkowników.

Kampania obejmuje telewizję (kanały tematyczne TVP, Polsatu i Grupy ZPR) oraz internet (m.in. YouTube i Facebook). Animacje do spotów przygotowała agencja Animedia Media, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

W styczniu br. Ceneo.pl zanotowało 5,9 mln użytkowników i 77,6 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor: tw

Więcej informacji: Ceneo.pl, Grupa Allegro, porównywarka cen

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas