Konrad Błazenek został nowym dyrektorem zarządzającym agencji marketingu internetowego Semahead (należącej do Grupy Interia.pl). Poprzednio tę funkcję od startu agencji wiosną 2010 roku pełnił Kornel Dulęba, który właśnie rozstał się z firmą.
Jako dyrektor zarządzający Konrad Błazenek odpowiada za kierowanie bieżącą działalnością i rozwój Semahead.
Poprzednio pełnił funkcję zastępcy dyrektora handlowego Grupy Interia.pl. Odpowiadał za piony sprzedaży e-commmerce, regionalnej i STIS oraz akwizycje, które firma zrealizowała w ostatnich latach.
Dotychczasowym szefem Semahead od startu agencji wiosną 2010 roku był Kornel Dulęba. Wcześniej pracował już w Grupie Interia.pl przez cztery lata, m.in. jako dyrektor działu mediów. Obecnie odszedł z firmy.
- Pamiętam, że od kiedy skończyłem studia moim marzeniem było stworzyć agencję reklamową. Stąd podziękowania dla Artura Potockiego za to, że dał mi szanse spełnić to marzenie właśnie w Interii. Semahead dzisiaj to jedna z czołowych i bardziej cenionych agencji reklamowych w Polsce. Wyróżniana również w europejskich konkursach branżowych m.in. Google Performance Awards w Regionie EMEA czy European Search Awards. Rodziła się w trudach na moich oczach przez ostatnie lata. Jestem bardzo dumny z tego co wraz z zespołem Semahead osiągnąłem - podsumowuje Kornel Dulęba swoją pracę w Semahead. Dalszych planów zawodowych na razie nie podaje.
Semahead specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach. W ofercie agencji znajdują się przede wszystkim usługi z zakresu pozycjonowania (SEO), Google AdWords, web analytics oraz social media.