Reklama 2012-11-22
1

"Końca świata nie będzie" w reklamie Toyoty (wideo)

Pod hasłem "Końca świata nie będzie" ruszyła właśnie kampania promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2012 w salonach Toyoty. W spocie reklamowym Majowie informują o decyzji, którą podjęli w sprawie końca świata.

W 30-sekundowym spocie przedstawiciel Majów w swoim języku tłumaczy, dlaczego koniec świata został przełożony na inny termin.

Kampania jest realizowana w telewizji, radiu, prasie oraz w internecie.

Reklama została przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi Polska.

Autor: pr

Więcej informacji: Toyota, Majowie

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas