Ruszyła nowa kampania marki Škoda, pod hasłem “Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV”. To pierwsza kampania wykorzystująca nową identyfikację wizualną marki. Za koncept kreatywny oraz obsługę SoMe odpowiada agencja z grupy dentsu Polska – dentsu Creative.
Realizacja nowej kampanii marki odbyła się na eko-planie, w ramach którego podjęto działania mające wpływ na ograniczenie śladu węglowego produkcji. Wykorzystano m.in. auta spełniające określone normy emisji spalin, dobór lokalnych producentów czy rezygnację z plastiku.
– Škoda Enyaq Coupé to w pełni elektryczny SUV z pięknym designem. W kampanii prezentujemy zalety samochodu, pokazujemy jego piękną linie, osiągi oraz podkreślamy proekologiczność aut elektrycznych. Mówimy o możliwości realizowania swoich pasji i odkrywaniu tego, co dla nas najważniejsze, na wzór postawy bohaterki naszego spotu – Joanny Biedermann, pilotki dreamlinera i szybowca – komentuje Nazar Al-Khouri, client partner w dentsu Creative.
„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to pierwsza kampania marki w nowej identyfikacji wizualnej, podkreślającej zachodzącą transformację oraz kierunek rozwoju producenta samochodów. Jej elementem jest spot wideo, który pokazuje, jak Škoda Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu świata bez ograniczeń. Do współpracy przy produkcji filmu marka zaprosiła Joannę Biedermann – polską pilotkę.
Marka gotowa na przyszłość
Jak informuje firma, nowa identyfikacja wizualna Škody to spojrzenie w przyszłość, a także odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Odświeżona tożsamość korporacyjna ma poprawiać wygląd w cyfrowych kanałach komunikacji, daje możliwość szerszego użycia znaku słownego oraz podkreśla nowoczesny i charakterystyczny język designu marki. Nowe flagowe barwy Škody, czyli dwa odcienie zieleni: Emerald Green i Electric Green, mają wskazywać bieżące priorytety producenta: ekologię, zrównoważony rozwój oraz elektromobilność.
- Premiera spotu „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to szczególny moment dla Škody. Jest to pierwsza kampania w nowej identyfikacji wizualnej, która odzwierciedla zmiany zachodzące w naszej firmie, a także wskazuje kierunek dalszego rozwoju. Przyszłość jest elektryczna, ekologiczna i ekscytująca, czyli dokładnie taka, jak nasza Škoda Enyaq Coupé! - mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.
Kampania promocyjna marki Škoda o ogólnopolskim zasięgu, potrwa od początku kwietnia do końca maja. Obejmuje telewizję, digital, kina oraz social media marki. Za koncept kreatywny oraz działania z zakresu SoMe odpowiada agencja dentsu Creative, produkcję: ONES Production, zakup mediów: PHD Media Direction.