Najnowszy sezon programu Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” gromadzi o 200 tys. widzów więcej od serii programu pokazywanej rok temu. TVN w czasie nadawania formatu jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
Siódma edycja „Kobiety na krańcu świata” emitowana jest na antenie TVN w niedziele o godz. 11.00, począwszy od 6 września br. Po sześciu odcinkach jej średnia widownia wyniosła 1,33 mln osób, co przełożyło się na 14,32 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek formatu, który obejrzało 1,8 mln osób.
Oglądalność topowych odcinków „Kobiety na krańcu świata”
Zobacz tabelę
Program, w porównaniu do szóstej serii, pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej, zyskał 200 tys. widzów. Rok temu „Kobietę na krańcu świata” po sześciu odcinkach oglądało średnio 1,13 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,85 proc. i 15,81 proc.
W paśmie nadawania „Kobiety na krańcu świata” liderem rynku jest TVN. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który nadaje wtedy filmy animowane i ma 8,93 proc. udziału w rynku. Dalej plasują się: TVP2 (m.in. „Podróże z historią”, „Wojciech Cejrowski - Boso przez świat”; 7,61 proc.) i TVP1 (głównie serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”, ale też np. uroczystości religijne; 5,05 proc.). W grupie komercyjnej kolejność czołowych stacji jest taka sama.
Widownia programu na tle konkurencji
Zobacz tabelęW najnowszym sezonie „Kobiety” Martyna Wojciechowska odwiedziła m.in. najmniejszą kobietę świata mieszkającą w Indiach czy mieszkankę Filipin, która co roku w Wielki Piątek poddaje się ukrzyżowaniu.