Kino Polska wprowadzi w marcu nową oprawą graficzną i logo. Stacja zaplanowała także kampanie reklamową.
Kampania obejmie prasę (m.in. "Film", "Kino") oraz internet (m.in. Onet.pl, Stopklatka). Stacja przygotowała ją we własnym zakresie.
Kampania obejmie prasę (m.in. "Film", "Kino") oraz internet (m.in. Onet.pl, Stopklatka). Stacja przygotowała ją we własnym zakresie.
PR-owa wpadka. Dlaczego z konferencji z szefem Google przebiła się tylko kwota 5 mln zł?
Eska odpowiada na nietypową ofertę pracy Radia ZET. Wzorcowy przykład dialogu marek
Gdzie reklamuje się Lidl? Postawił mocniej na TVN i stacje tematyczne Polsatu
Aplikacja Apple TV dostępna na urządzeniach z Androidem
Telewizory od platformy cyfrowej z nowym systemem operacyjnym
Nowości Maxa na drugą połowę lutego. Lista filmów i seriali
Tego jeszcze nie było. Przerwano emisję polskiej stacji naziemnej
Wysyp wniosków koncesyjnych Republiki do KRRiT. „Kwestia bezpieczeństwa”
Justyna Steczkowska reprezentantką Polski na Eurowizji 2025
Nowości Maxa na drugą połowę lutego. Lista filmów i seriali
Telewizory od platformy cyfrowej z nowym systemem operacyjnym