Telewizja 2025-01-13
1

Kino Polska kampanią chce przyciagnąć millenialsów

Kanał telewizyjny Kino Polska prowadzi kampanię wizerunkową, której celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia millenialsów, poprzez współpracę z influencerami i promowanie nowszych produkcji z ramówki.

Koncept kreatywny kampanii zbudowany jest wokół hasła „Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy". Jej celem jest zachęcenie widzów w wielu 30-45 lat (pokolenie Millenialsów) do oglądania polskich filmów w Kino Polska.

Do współpracy w ramach kampanii zostali zaangażowani twórcy internetowi - influencerzy, którzy pokazują, jak polskie kino towarzyszy nam w życiu na co dzień i stanowi integralną część popkultury. W specjalnie stworzonych autorskich materiałach nawiązują do popularnych cytatów bądź kultowych scen z polskiej kinematografii. W ten sposób uświadamiają odbiorcom, jak duży wpływ polskie kino ma na otaczającą nas rzeczywistość i jak często się nim inspirujemy. 

- Postawiliśmy na współpracę z influencerami, ponieważ chcemy odmłodzić wizerunek Kino Polska i dotrzeć do nowych widzów. Niedawno odświeżyliśmy oprawę kanału, który zyskał nową identyfikację wizualną i muzyczną. W obecnie prowadzonej kampanii podkreślamy, że kanał posiada w ofercie dużo produkcji z ostatnich lat, nie tylko starsze, klasyczne filmy. Kręci nas polskie kino i chcielibyśmy by grono widzów stale poszerzało się o nowe grupy odbiorców. – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, chief marketing & digital officer w SPI International.  

Prowadzone działania obejmują współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, jak również kampanię telewizyjną oraz autopromocję i cross-promocję na kanałach telewizyjnych. Wsparcie stanowią działania promocyjne prowadzone u operatorów kablowych i satelitarnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media, a koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez Havas Play. W przygotowanych kreacjach reklamowych zostały wykorzystane filmy, które można oglądać w Kino Polska. 

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: Kino Polska, kampania

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas