Reklama 2017-03-10
0

Kinga Paruzel tworzy przepisy w kampanii kolekcji Flavours lakierów Semilac (wideo)

Semilac, polska marka lakierów i akcesoriów do paznokci właśnie rozpoczyna kampanię promującą najnowszą kolekcję Flavours. Jej ambasadorką została Kinga Paruzel, finalistka pierwszej polskiej edycji programu „MasterChef” i autorka książek kulinarnych.

Nowa kampania Semilac prowadzona jest przede wszystkim w internecie. Uczestniczka „MasterChefa” Kinga Paruzel przygotowywała przepisy oparte na kolorach z kolekcji Flavours (np. takich jak Grey Pepper, Srawberry Blue, Kaymak Sweet).

Kampania obejmuje także materiały w prasie lifestylowej oraz działania w social media. Przygotowano też konkurs, w którym do wygrania są m.in. książki kucharskie z autografem Kingi Paruzel oraz produkty Semilac. W ramach działań związanych z wprowadzeniem kolekcji Flavours marka podjęła także współpracę z polskimi czołowymi blogerkami. W kampanii zaplanowano także działania niestandardowe na terrnie Dworca Centralnego w Warszawie.

Działania promujące najnowszą kolekcję Flavours zaplanowano także na Targach Beauty Forum w Warszawie organizowanym 11-12 marca. Podczas targów, Kinga Paruzel będzie promować kolekcję inspirowaną smakami. Dodatkowo Semilac do współpracy zaprosił 9 uczestników wyborów Mister Polski, którzy wcielą się w hostów podczas eventu.

Autor: bg

Więcej informacji: Semilac, Kinga Paruzel, lakier

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas