Internet 2010-06-15
0

KFC z odświeżonym serwisem internetowym

Polska strona internetowa KFC została udostępniona w odświeżonej wersji. Zmiany w witrynie przygotowała agencja Genero.

W nowej wersji serwisu KFC.pl bardziej wyeksponowane jest menu tych restauracji – oprócz zdjęć poszczególnych produktów prezentowane są szczegółowe informacje na temat ich wartości odżywczych. Zmieniła się również nawigacja na stronie – dużo bardziej widoczne są wiadomości o promocjach i konkursach prowadzonych przez markę, pojawiła się też zakładka „Newsroom” umożliwiająca m.in. zapisanie się do newslettera. Natomiast dział „Restauracje” oparto na systemie API Google Maps, co pozwala zorientować się w lokalizacji i dojeździe do konkretnego lokalu.

KFC.pl ma również odświeżoną szatę graficzną. – Chcieliśmy przede wszystkim, aby strona jeszcze lepiej obrazowała charakter naszych restauracji – opisuje Maciej Jędrychowski z działu marketingu KFC. Nową odsłonę serwisu przygotowała agencja Genero.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas