Telewizja 2008-06-25
1

"Kawa na ławę" zyskała nowych widzów

Publicystyczny program Bogdana Rymanowskiego "Kawa na ławę" w zakończonym właśnie sezonie telewizyjnym 2007/2008 cieszył się większa popularnością niż w rok wcześniej. Niedzielny magazyn dał TVN-owi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Średnia widownia "Kawy na ławę" w TVN wyniosła 1,4 mln widzów, a w TVN 24 - 320 tys. widzów. Udziały obu stacji w rynku telewizyjnym w czasie emisji programu ukształtowały się na poziomie wynoszącym odpowiednio 15,79 proc. i 3,65 proc. Łącznie średnia oglądalność programu na obu antenach to 1,72 mln widzów.

W poprzednim sezonie (2006/2007) magazyn cieszył się mniejszą popularnością - średnio w TVN oglądało go 1,24 mln osób (udziały 13,92 proc.), a w TVN 24 - 250 tys. osób (udziały 2,75 proc.) (dane TVN 24 nie obejmują odcinków nadanych we wrześniu 2006 roku).

Zobacz tabelę

W czasie emisji "Kawy na ławę" (niedziele godz. 10.55) TVN była stacją trzeciego wyboru. Liderem pasma była TVP 2 (1,76 mln widzów), a na drugim miejscu znalazł się Polsat (1,65 mln). Za TVN-em uplasowała się natomiast TVP 1 (1,18 mln). Gdyby dodać widownię TVN i TVN 24, to wtedy w paśmie emisji "Kawy" od programu Rymanowskiego lepsze byłyby tylko pozycje emitowane w Dwójce.

Zobacz tabelę

Z reklam wyemitowanych wokół programu w minionym sezonie TVN zarobiła 8,78 mln zł, a TVN 24 - 1,03 mln zł (wpływy tej ostatniej stacji wraz ze spotami przy powtórkach magazynu o 17.30). Dane cennikowe bez rabatów.

Wśród widzów "Kawy na ławę" dominowały kobiety, osoby w wieku od 30 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast i posiadający wykształcenie średnie i wyższe.

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Kawa na ławę

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas