Reklama 2024-10-11
2

Kaufland ma 250 sklepów w Polsce. Rusza kampania

Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć sklepów świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 

Przy wsparciu krakowskiej agencji Ancymony sieć hipermarketów wypuszcza serię spotów z wykorzystaniem wielkiego przeboju grupy O-Zone „Dragostea Din Tei”, przerobionego na retailowy banger „Kaufland tu, Kaufland tam”. Mocno podkreślone zostają najważniejsze wartości brandu: świeżość, wybór i jakość, a w filmie występują prawdziwi pracownicy sklepów.

Akcji towarzyszy konkurs dla klientów sieci, w którym można wygrać co tydzień 25000 zł i bony zakupowe.

Agencja Ancymony odpowiadała za koncepcję kreatywną i jej egzekucję w materiałach graficznych, opracowanie piosenki do spotów i nadzór produkcyjny. Spoty zostały wyprodukowanło Dynamo Film. 

Autor: bg

Więcej informacji: Kaufland, kampania, Ancymony

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter