Rozpoczęła się pierwsza od trzech lat telewizyjna kampania reklamowa Ibupromu Regular (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Garaż Miejsce Filmowe, Platige Image, Ztudio i Starcom.
Nowa reklama Ibupromu Regular sugestywnie pokazuje, że nagły atak bólu może zaprzepaścić́ wszystkie nasze plany. W spocie ta sekwencja utrzymana jest w stylistyce filmu katastroficznego: pękająca ulica i rozpadające się fasady budynków symbolizują niespodziewany atak bólu u bohaterki. Wszystko jednak szybko wraca do normy, gdy kobieta zażywa Ibupromu Regular. Reklama informuje, że preparat zawiera inhibitor COX, który zwalcza szybko wszystkie punkty bólu.
Spot od 17 listopada jest emitowany w telewizji (w największych stacjach), a od początku grudnia będzie wyświetlany w kinach.
Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe, postprodukcją zajęło się studio Platige Image, a muzykę i efekty dźwiękowe opracowało Ztudio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.