Reklama 2021-04-30
0

Kasztelan na koniu w reklamie Żabki (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Żabka Polska, promująca specjalną ofertę piwa Kasztelan (Carlsberg Polska).

Spot z udziałem Kasztelana na koniu utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem aktorów wcielających się w pracowników jednego ze sklepów sieci.

Reklama „Zaproszenie” pojawiła się w telewizji i na kanale YouTube 28 kwietnia br. Spot towarzyszy przygotowanej przez sieć Żabka we współpracy z Carlsberg Polska promocji, w ramach której piwo Kasztelan Jasne Pełne oraz Niepasteryzowane w butelce 0,5 l dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,20 zł/szt. przy zakupie 3 szt. Promocja obowiązuje do 11 maja br. lub do wyczerpania zapasów.

- Naszą komunikację charakteryzuje niekonwencjonalny sposób, w jaki opowiadamy o codzienności. W ten sposób skradliśmy serca odbiorców. Jesteśmy wiarygodni, ponieważ opieramy się na sytuacjach, które wywołują lekki uśmiech, którego wszyscy potrzebujemy, zwłaszcza teraz, kiedy często jest on zakryty maseczką. Opracowany koncept daje elastyczność, możemy więc wspólnie z naszymi dostawcami tworzyć innowacyjne kreacje, zapraszając znane i lubiane osoby publiczne, czy łączyć niestandardowo koncepty reklamowe jak w przypadku współpracy z Carlsberg Polska i kampanią marki Kasztelan „Racz Waść Wpaść” - mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektorka marketingu w Żabka Polska.

Za planowanie i zakup mediów Żabki odpowiada dom mediowy Spark Foundry, kreacje przygotowuje agencja PZL.

Autor: jd

Więcej informacji: Żabka, Kasztelan, promocja, reklama telewizyjna

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas