Reklama 2010-03-29
1

Kapsle Tymbarku w wiosennej kampanii „Kochaj życie” (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii „Kochaj życie” reklamującej napoje Tymbark. Akcja pokazuje kapsle tych produktów z zabawnym hasłami.

W startującej właśnie telewizyjnej kampanii reklamowej napojów Tymbark wykorzystywane są animowane spoty z kapslami tych produktów. Poszczególne reklamy przedstawiają różne historie z tymi kapslami, na których tylnej stronie znajdują się żartobliwe hasła.

W ramach akcji pod hasłem „Tymbark – Kochaj życie” 10-sekundowe spoty są emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saachi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith OptiMedia.

Autor: tw

Więcej informacji: Tymbark

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas