Telewizja 2008-07-03
0

Kanały tematyczne zwiększają udział w rynku

I półrocze 2008: Najpopularniejszym kanałem tematycznym jest nadal TVN24. Na drugim miejscu znajduje się dziecięcy Mini Mini, na trzecim AXN. Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 40 kanałów tematycznych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z I półroczem 2007 roku TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 0,17 punktu proc. do poziomu 2,89 proc.. Drugi kanał w rankingu - Mini Mini - zyskał 0,11 punktu proc. (0,84 proc.). Na trzecie miejsce awansowała telewizja AXN (0,72 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się Disney Channel (wzrost o 0,28 pkt. Proc.). Pierwszą piątkę zamyka telewizja Eurosport, która zyskała 0,06 proc. udziału, ale spadła o dwie pozycje w zestawieniu - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę


W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycję lidera - mimo spadku - utrzymała telewizja TVN24, którą goni AXN.

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (miasta) liderem także TVN24, stacja miała jednak słabszy wynik niż w I półroczu 2007 roku.

Zobacz tabelę

Autor: ks

Więcej informacji: kanały tematyczne

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas