TVN Style był w lipcu br. liderem wśród kanałów lifestylowych w Polsce. Drugą lokatę zajął Polsat Play, ale coraz bardziej dogania go konkurencyjne TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciło - TLC.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu br. wyniósł 0,69 proc., po wzroście względem lipca ub.r. o 4,55 proc. Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie spadł o 4,92 proc. i wyniósł 0,58 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc., po wzroście o 13,64 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 83,33 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w lipcu br. wyniósł 0,11 proc., a stacja ta awansowała z miejsca ósmego na siódme.
Natomiast największy spadek zanotował kanał TLC, który spadł z miejsca czwartego na piąte. Jego wynik zmalał jednak tylko o 6,82 proc. do 0,41 proc.
Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku wyniósł 0,03 proc.
Zobacz tabelę
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w lipcu br. wyniósł 0,90 proc., po spadku o 1,10 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,75 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 7,14 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział poszedł w dół o 9,21 proc. i wyniósł 0,69 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskał też Polsat Food (zanotował wzrost o 30 proc.), a najwięcej straciła - Kuchnia.tv (23,08 proc.).
Zobacz tabelę