Reklama 2018-04-25
0

Kamikaze zdobywa w przetargu obsługę junior-angin w social mediach

Agencja Kamikaze wygrała przetarg M.C.M Klosterfrau Healthcare na obsługę marki preparatu junior-angin w social mediach.

Zespół agencji zajmie się przygotowaniem i realizacją platformy komunikacji marki (media społecznościowe oraz blog). Odpowiada także za zakup mediów i prowadzenie kampanii.

- Wybraliśmy agencję Kamikaze, bo już na etapie przetargu wykazała się świetnym wyczuciem potrzeb naszej grupy docelowej. Przekonały nas propozycje kreatywnego angażowania odbiorców - nie tylko rodziców, ale też tych najmłodszych, z myślą o których tworzymy produkty junior-angin - mówi Jagoda Rutkowska, junior product manager w M.C.M Klosterfrau Healthcare.

Kamikaze zrealizowała już dla klienta m.in. cykl filmów edukacyjnych „Akademia Kreatywnego Rodzica”.

Marka preparatu na ból gardła u dzieci junior-angin nie była do tej pory obecna w mediach społecznościowych. Umowę zawarto do końca 2018 roku.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas