Reklama 2009-04-07
0

JWT zamyka biuro w Chicago

Agencja reklamowa JWT po 118 latach zamierza zamknąć swoje biuro w Chicago.

Należąca do holdingu WPP Group agencja tłumaczy tę decyzję "trudnym ekonomicznie okresem".

Chicagowskie biuro JWT w przeszłości zatrudniało nawet 800 osób. Największe problemy zaczęły się w 2007 roku, kiedy straciło ono swojego największego klienta - Kraft Foods.

Teraz, wraz zamknięciem biura, pracę w ciągu najbliższych 60 dni straci w nim 50 osób.

"W firmie wypełnionej pomysłami i ludźmi którzy je tworzą, strata dobrych ludzi jest najbardziej bolesną decyzją jaką może podjąć agencja. Mamy jednak nadzwyczaj trudne warunki i jako firma, nie mamy innego wyjścia niż odpowiedź na nie" - napisało szefostwo JWT w wewnętrznej notatce do pracowników biura w Chicago.

źródło: Adweek

Autor: km

Więcej informacji: Chicago, JWT

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas