Reklama 2013-11-15
0

junior-angin - nowy syrop dla dzieci wsparty kampanią

Ruszyła międzynarodowa kampania launchingowa syropu dla dzieci junior-angin. Akcję przygotowały firmy Walk Creative i Star Media.

Celem kampanii reklamowej, która potrwa do kwietnia 2014 r., jest budowa świadomości przeznaczonego dla dzieci od 1 roku życia syropu junior-angin wśród rodziców.

Akcja obejmie rynki polski, czeski, słowacki, chorwacki oraz słoweński. W Polsce spot telewizyjny będzie prezentowany m.in. na antenie ogólnokrajowych i tematycznych kanałów TVN, Polsatu, TVP oraz TLC.

Za przygotowanie koncepcji działań komunikacyjnych oraz kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Walk Creative.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media.

Autor: km

Więcej informacji: junior-angin, syrop dla dzieci

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas