Reklama 2014-05-07
0

Jon Gittings będzie odpowiadał za strategię rozwoju MediaComu

Sieciowy dom mediowy  MediaCom poinformował o zatrudnieniu Jona Griftingsa, który objął funkcję szefa globalnego rozwoju strategii biznesowej. Wcześniej Griftings pracował w OMG.

W MediaComie Jon Gritings będzie odpowiedzialny za przygotowywanie nowoczesnych strategii dla obecnych oraz nowych klientów.

Gritings tym samym opuścił szeregi OMG, gdzie odpowiadał za planowanie komunikacji, a także kierował strategią w regionie EMEA. W swoje portfolio może wpisać kreacje przygotowane dla takich marek, jak Carlsberg, HTC, Renault Nissan Alliance czy Telenor.

MediaCom poinformował, że w ciągu minionego roku przygotował strategię rozwoju, która umożliwiła obsługę na wielu rynkach takich marek jak Sony, GSK, Danone czy eBay. Toby Jenner, dyrektor rozwoju biznesu i marketingu firmy, wyraził nadzieję, że obecność Griftingsa w szeregach agencji pozwoli wypracować jeszcze bardziej wyraźną przewagę nad konkurencją.

Autor: tp

Więcej informacji: MediaCom, Jon Gritings

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas