Reklama 2014-09-03
1

Joanna Borczak: z Medim na dyrektora marketingu Euromedic

Joanna Borczak Joanna Borczak

Joanna Borczak objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie Euromedic. Poprzednio pracowała w spółce Medim, a wcześniej m.in. w Centrum Medycznym LIM i Grupie Lux Med.

Jako dyrektor marketingu Borczak będzie odpowiedzialna w firmie Euromedic za całościowe zarządzanie działaniami marketingowymi, m.in. budowanie jej wizerunku w mediach.

Przez ostatnie 5 lat Joanna Borczak była szefem działu marketingu i edukacji medycznej w firmie Medim. Prowadziła m.in. działania z zakresu public relations dotyczące pierwszego w Polsce robota chirurgicznego da Vinci, a także odpowiadała za rebranding firmy oraz programy edukacyjne w ramach Akademii Zabiegów Małoinwazyjnych „EndoEkspert”. Wcześniej pracowała w Centrum Medycznym LIM i kierowała działaniami marketingowymi w Grupie Lux Med.

Ukończyła studia ekonomiczne na Uczelni Łazarskiego, jest też finalistką konkursu Brylanty Łazarskiego i absolwentką St. Clare’s College w Oxfordzie.

Autor: tw

Więcej informacji: Joanna Borczak, Euromedic

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas