- Radiowej Jedynce trudno będzie odwrócić trend spadku słuchalności bez zmian na poziomie strategii programowej, dookreślenia grupy celowej i jej oczekiwań oraz uporządkowania portfolio - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Paszkowski, redaktor naczelny Radia ZET.
Jedynka przeprowadziła w ostatnich miesiącach szereg istotnych zmian programowych i personalnych, które aktualnie podlegają ocenie słuchaczy. Najwyraźniej nie przypadły do gustu części dotychczasowych odbiorców, a nie udało się pozyskać nowych. Słuchalność Jedynki układa się w widoczny już trend spadkowy. W mojej ocenie brak jest przejrzystej koncepcji programowej, która stanowiłaby atrakcyjną i spójną ofertę dla słuchaczy.
Obawiam się, że bez bardzo wyraźnych zmian na poziomie strategii programowej, dookreślenia grupy celowej i jej oczekiwań oraz uporządkowania portfolio stacji Polskiego Radia trudno będzie odwrócić ten trend.
![]() |
Najgorszy w historii wynik radiowej Jedynki. "Nie wyhamujemy z miesiąca na miesiąc spadków, które trwają od 15 lat"
|
Jarosław Paszkowski, redaktor naczelny Radia ZET