Reklama 2024-03-21
2

Jakub Leduchowski kieruje marketingiem w Runmageddon

Jakub Leduchowski objął stanowisko marketing director w Runmageddon, należącycm do grupy RMG S.A. Ostatnio pracował w Dentsu Creative. 

W nowej strukturze firmy, do Jakuba Leduchowskiego raportują managerowie działów content, PR, moderacji oraz marketing manager wraz z zespołem. 

Jakub Leduchowski odpowiada on m.in. za wdrażanie nowej strategii marki w zakresie pozyskania nowych grup docelowych, nadzór nad realizacją założeń budżetowych, ekspansji na inne rynki, a także uruchomienie Półkolonii Runmageddon Kids oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów.

Ostatnio, przez ponad 7 lat był związany z Dentsu Creative, gdzie pełnił rolę client partnera dla McDonald's Polska.

 

Autor: bg

Więcej informacji: Jakub Leduchowski, Runmageddon

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas