W ramach mundialowej kampanii z udziałem piłkarzy polskiej reprezentacji Grupa Lotos uruchomiła internetowe narzędzie, w którym każdy użytkownik może wygenerować krótkie, imienne podziękowanie dla niego od piłkarzy.
- W wideoklipie występują Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Piszczek i Kamil Glik, którzy dziękują za wsparcie kibiców dla Biało-Czerwonych. Ciekawostką jest fakt, że podziękowania przygotowano w 120 wersjach, aby uwzględnić popularne w Polsce imiona kobiet i mężczyzn - opisuje Irena Pobłocka, szef marketingu Grupy Lotos.
Mechanizm działa na stronie Naj.lotos.pl.
Reklama
|
Fabiański i Błaszczykowski wpływają na sprzedaż reklamowanych marek bardziej niż Glik i Grosicki, Lewandowski zdecydowanie na czele
|
Grupa Lotos jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od ponad trzech lat. Na początku br. umowę przedłużono do końca 2022 roku.
Z okazji mundialu firma przygotowała spot z czołowymi piłkarzami mający podkreślać, że ich gra stanowisko odbicie dopingu kibiców. Ponadto przygotowano promocję, w ramach której klienci za naklejki zbierane za zakupy na stacjach Lotos mogą otrzymać biało-czerwone koszulki. Wspierają to reklamy z Jakubem Błaszczykowskim i Tomaszem Rożkiem.
Nową odsłonę kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Produkcąę spotów z podziękowaniami zajęło się studio Tank, postprodukcją - studio Televisor, a za stronę techniczną aplikacji odpowiada firma DDBPO.