Reklama 2011-11-22
3

„Istota sportu, istota elegancji” - Krzysztof Hołowczyc w nowej kampanii Atlantic

Na początku grudnia ruszy kolejna kampania reklamowa zegarków Atlantic z udziałem Krzysztofa Hołowczyca. Akcję przygotowały firmy Media Inn i Kuźnia PR.

Nowa kampania zegarków Atlantic z Krzysztofem Hołowczycem będzie reklamować ich dwa modele. Oprócz eleganckiego Power Reserve - znanego z wcześniejszych reklam z Hołowczycem - promowany będzie zegarek Skipper Chronograf. Pierwsze z tych urządzeń będzie reklamowane pod hasłem „Istota sportu”, a drugie - „Istota elegancji”. Wszystkie zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Jacek Poręba.


Kampania od początku grudnia będzie prowadzona w prasie, internecie (m.in. social media) oraz na outdoorze (plakaty, billboardy). Przygotowaniem całej akcji, w tym zakupem mediów, zajęła się firma Media Inn, natomiast działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR. 

Autor: tw

Więcej informacji: Krzysztof Hołowczyc, Atlantic

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter