Reklama 2019-01-31
0

Irina Shayk i Natalia Vodianova twarzami Burberry

Modelki Irina Shayk i Natalia Vodianova zostały twarzami kampanii wizerunkowej Burberry, promującej kolekcję wiosna/lato 2019.

Za koncept kampanii odpowiada nowy dyrektor kreatywny domu mody Burberry, Ricardo Tisci.

Postawił na zaakcentowanie miejskiego stylu kolekcji. Kampania ma na celu wykreowanie poczucia różnorodności i inkluzywności, zwłaszcza w kontekście wielokulturowego społeczeństwa brytyjskiego.

- Ta kolekcja jest świętem kultury, tradycji i kodów tego historycznego domu mody oraz eklektyzmu, który sprawia, że Wielka Brytania jest tak pięknie zróżnicowana - komentuje Ricardo Tisci.

Nad sesjami fotograficznymi pracowało aż sześciu fotografów i jedenaście modelek, w tym Irina Shayk i Natalia Vodianova .

Nowa kolekcja trafi w lutym tego roku.

Autor: jd

Więcej informacji: Irina Shayk, Natalia Vodianova, Burberry

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas