IQS rozpoczyna współpracę z Dive Polska przy projektach mystery shopping
Firmy IQS i Dive Polska rozpoczynają współpracę przy projektach badawczych z wykorzystaniem techniki mystery shopping. Połączenie doświadczenia fieldowego Dive oraz wiedzy o konsumentach IQS, ma pozwolić dostarczać klientom tego typu badań jeszcze większą wartość biznesową.
Jak przekonują obie firmy, ich współpraca pozwala tworzyć konsorcja i oferować klientom kompleksowość spojrzenia badawczego oraz lepszą jakość obsługi klienta. Połączenie badań tajemniczego klienta z pogłębionymi analizami ilościowymi i jakościowymi oraz dostępem do szerokich danych statystycznych, dadzą możliwość spojrzenia na customer experience w sposób bardziej holistyczny.
- Nasza kooperacja w zakresie badań Mystery Shopping stanowi unikalne połączenie praktycznych doświadczeń z pogłębioną analizą danych i umiejętnością formułowania kluczowych rekomendacji. Wspólnie będziemy oferować naszym klientom poczucie komfortu oraz pewność, że wnioski badawcze będą jeszcze bardziej użyteczne w ich działaniach biznesowych – komentuje Alina Lempa, prezes zarządu IQS.
- Partnerstwo pomiędzy Dive Polska, liderem Mystery Shopping w Polsce, a IQS, ekspertem w dziedzinie badań rynkowych, to doskonała okazja do wspólnego rozwoju na rynku polskim. Łącząc naszą wiedzę możemy uprościć procesy badawcze, a poprzez dostarczanie pogłębionych informacji wraz z rekomendacjami, które można wykorzystać w praktyce, oszczędzić czas klientów. Nasza współpraca poprawi także obsługę klienta i wesprze rozwój. Widzimy potencjał do rozszerzenia naszej kooperacji na inne rynki - skandynawskie i bałtyckie, gdzie mamy lokalne biura – powiedział Kaspar Jänes, prezes zarządu Dive.
Dołącz do dyskusji: IQS rozpoczyna współpracę z Dive Polska przy projektach mystery shopping