Internet 2014-05-08
0

Interakcje z markami w portalach społecznościowych w większości pozytywne

Większość bezpośrednich interakcji z czołowymi markami w najpopularniejszych portalach społecznościowych ma pozytywny charakter - wynika z badania firmy Converseon.

W przeprowadzonym w I kwartale br. badaniu przeanalizowano bezpośrednie interakcje użytkowników serwisów społecznościowych z 20 czołowymi globalnymi markami.

Okazało się, że 55 proc. takich interakcji na Twitterze, 53 proc. w Google+ oraz 49 proc. na Facebooku miało charakter pozytywny. W przypadku pozostałych interakcji, częściej niż negatywny miały one neutralny charakter.


 

Autor: km

Więcej informacji: interakcja, Converseon, marka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas