Pod hasłem „Kierujemy się potrzebami kierowców” wystartowała kampania wizerunkowa firmy Inter Cars. Obsługą strategiczną, kreatywną oraz mediową zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance).
Film przestawia trzech mężczyzn w obliczu sezonowej wymiany opon. Każdy z nich wybiera inny sposób, ale tylko jeden wie, że z pomocą Inter Cars wymiana może być naprawdę łatwa.
- Postanowiliśmy w nietuzinkowy i żartobliwy sposób opowiedzieć w filmie perypetie głównych bohaterów związane z wymianą opon. Akcja toczy się od momentu dostarczenia ich do kupującego przez sklep, poprzez przechowywanie między suszarką z praniem a łóżeczkiem dla dziecka, po pakowanie opon do przyciasnego miejskiego auta. To nie może się udać, ale można inaczej, właśnie z intercars.pl – mówi Adam Rudzki, Creative Lead w Euvic Digital (Euvic Performance).
- Chcemy utrwalić wizerunek Inter Cars jako marki, która stanowi pierwszy wybór przy zakupie i montażu opon - dodaje Magdalena Matela, e-commerce & omnichannel director w Inter Cars.
Kompleksowe działania Euvic Digital objęły przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję wideo, rekomendacje i zakup powierzchni reklamowych w internecie. Za produkcję spotu odpowiada Większe Logo.