Internet 2009-08-11
0

Infinity Group rozpoczyna internetowe badania eyetrackingowe

Agencja Infinity Group wydzieliła zespół do realizacji badań eyetrackingowych. Dzięki ich wynikom firma chce optymalizować projektowanie serwisów i reklam internetowych.

Zespół wydzielony w agencji Infinity Group do badań eyetrackingowych dysponuje własnym sprzętem do ich prowadzenia. W teamie kierowanym przez project managera są specjaliści od badań marketingowych i doradztwa, którzy mają analizować zarówno świadomą, jak i podświadomą aktywność wzrokową internautów przeglądających serwisy, aplikacje, pojedyncze grafiki lub animacje i maile.

Wyniki tych badań mają umożliwić określenie użyteczności serwisów i skuteczność reklam już na etapie layoutów i statycznych projektów, dzięki czemu można je jeszcze udoskonalić i udostępnić online w optymalnej formie.

Autor: tw

Więcej informacji: Infinity Group, badania eyetrackingowe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas