SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(6) "141156"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(6) "148819"["title"]=>string(78) "IAB Polska z wydawcami i producentami szykuje kampanię „Oglądaj legalne”"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2012-04-06 14:06:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "3"["id"]=>string(3) "297"["slug"]=>string(10) "iab-polska"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(8) "Internet"["slug"]=>string(8) "internet"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

IAB Polska z wydawcami i producentami szykuje kampanię „Oglądaj legalne”

Pod koniec kwietnia rozpocznie się kampania „Oglądaj legalne” promująca zgodne z prawem treści wideo w internecie. Akcję organizuje związek IAB Polska przy wsparciu kilkunastu wydawców serwisów wideo i producentów treści wideo.

- Głównym celem kampanii „Oglądaj legalne” jest wskazywanie i promowanie tych miejsc w sieci, w których internauta ma gwarancję, że ogląda legalne treści wideo - opisuje Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska. - W akcji przede wszystkim będziemy stawiać na pozytywny przekaz i pomoc w rozpoznawaniu oryginalnych materiałów wideo. Chcielibyśmy wykreować swego rodzaju „modę” na oglądanie treści z legalnych źródeł - dodaje Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. 

„Oglądaj legalne” jest pomyślane jako projekt długofalowy, który w przyszłości ma zostać poszerzony o inne sektory cyfrowej rozrywki. Obecnie działające w IAB Polska grupy robocze wideo i prawna pracują nad regulaminem akcji. Natomiast za obsługę kampanii w zakresie kreacji odpowiada agencja Fabryka e-biznesu.

Wsparcie projektu zadeklarowało już 15 firm związanych z segmentem wideo w internecie: portale Wirtualna Polska, Interia i Onet, wydawcy serwisów i usług wideo Redefine, Cineman, Iplex i Kinoplex, producenci i nadawcy Gutek Film, Kino Świat, Monolight Film, Viacom i Weltbild Polska oraz broker reklamowy Atmedia, sieć reklamowa IDM.net i dom mediowy Net.

Dołącz do dyskusji: IAB Polska z wydawcami i producentami szykuje kampanię „Oglądaj legalne”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl