Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca samochód marki Hyundai Tucson w wersji usportowionej. Przygotowały ją agencje Artcore i Havas Media.
Hyundai we wrześniu promuje model Tucson w usportowionej wersji N Line oraz z napędem hybrydowym 48V.
Właśnie rozpoczęła się kampania promocyjna, która realizowana będzie w mediach internetowych i w telewizji od 7 września. Potrwa do końca miesiąca.
![]() |
Rynek samochodowy: tracą wszystkie marki, segment premium mniej dotknięty pandemią. Liderami Mercedes i Toyota
|
Za lokalizację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Artcore, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.
W połowie sierpnia br. Hyundai ogłosił, że wprowadzenie na rynek nowej marki Ioniq dedykowanej samochodom elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym.
W lipcu br. importer promował w Polsce model Kona.