Reklama 2009-05-05
0

Hubert Urbański promuje lokatę 'SuperProcent' Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium ruszył z kampanią reklamową produktu depozytowego 'SuperProcent' . Twarzą kampanii jest Hubert Urbański.

W reklamie telewizyjnej Banku Millennium uczestniczka teleturnieju zastanawia się, co zrobić z główną wygraną, 100 000 zł. Hubert Urbański oraz mąż podpowiadają jej wpłacenie środków na Lokatę SuperProcent Banku Millennium.




Kampania reklamowa obecna będzie w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz wybrane kanały tematyczne), w internecie i radiu. Towarzyszyć jej będą materiały BTL - plakaty oraz ulotki z hasłem "Pewnie zainwestowane pieniądze", które pojawią się w blisko 500 oddziałach Banku Millennium w całej Polsce.

W komunikacji podkreślane są podstawowe cechy produktu - 6% oprocentowanie w skali roku na lokacie trzymiesięcznej, możliwość założenia lokaty na 6 lub 12 miesięcy z oprocentowaniem 5%, dostępność - minimalna kwota lokaty to tylko 1000 zł.

Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.

Autor: pr

Więcej informacji: Bank Millennium, Hubert Urbański

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas