Reklama 2008-10-02
0

HSBC reklamuje się wśród polskich firm działających za granicą (wideo)

Bank HSBC w ramach globalnej akcji reklamowej rozpoczyna kampanię skierowaną do polskich firm prowadzących interesy za granicą. Działania pod hasłem "Sukces chętnie przekracza granice. A twój bank?" reklamują zarówno wizerunek banku, jak i jego ofertę.

W startującej właśnie kampanii reklamowej HSBC pokazuje przykłady zarówno autentycznych, jak i fikcyjnych firm z Polski, które odniosły sukces za granicą. I tak w prasie pojawiają się ogłoszenia o sukcesie spółki Inglot produkującej popularne na całym świecie szminki, natomiast w telewizji emitowany jest humorystyczny spot, w którym eksporter pralek jedzie do Indii, gdzie przekonuje się, że wytwarzane przez jego firmę urządzenia służą do produkcji jogurtu. We wszystkich kreacjach pojawia się hasło przewodnie akcji: "Sukces chętnie przekracza granice. A twój bank?".

hsbc

Kampania jest podzielona na dwie części: wizerunkową i produktową. Ta pierwsza ma na celu podniesienie znajomości marki HSBC wśród przedsiębiorstw, których obroty przekraczają 2 mln euro rocznie, a ta druga promuje wśród nich konkretne usługi, oferując bezpłatne prowadzenie konta i przelewy za granicę przez 6 miesięcy. - Z badań wynika, że zależnie od segmentu od 38 do 90 proc. firm prowadzi podstawowe działania import-eksport, a jednocześnie nie ma obecnie w Polsce żadnego banku, który aktywnie chce im pomagać w interesach za granicą, dlatego sądzimy, że polscy przedsiębiorcy zainteresują się naszą ofertą - uzasadnia Edyta Barmentloo, dyrektor marketingu HSBC Bank Polska.

Kampania HSBC obejmuje telewizję (TVN24, TVN CNBC, TV Biznes), prasę (Harvard Business Review, CEO, Nowy Przemysł, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Parkiet, Rynki Zagraniczne), internet (Onet.pl, Biznespolska.pl, Money.pl, Gazeta.pl, Wp.pl, Pulsbiznesu.pl, Gazetaprawna.pl, Google.pl) i radio (PIN, Tok FM, Program 3 Polskiego Radia). Kreacja została opracowana przez JWT Londyn i JWT Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.

Oprócz mediów, w których reklamy zamieszczane będą przez cały październik, kampania do końca roku prowadzona będzie w ramach marketingu bezpośredniego. Działania w Polsce to część globalnej akcji promocyjnej banku HSBC.



Autor: tw

Więcej informacji: HSBC

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas