Reklama 2017-01-27
0

HSBC przenosi globalną obsługę reklamową z J. Walter Thompson do Saatchi&Saatchi

Bank HSBC rozstrzygając przetarg na globalną obsługę reklamową zdecydował się na wybór agencji Saatchi&Saatchi. Tym samym kończy współpracę z agencją J. Walter Thompson.

Saatchi&Saatchi zajmie się stworzeniem nowego, wielokanałowego pozycjonowania marki HSBC, które ma obejmować również reklamy telewizyjne.

Obsługą banku zajmie się biuro w Londynie, które będzie współpracować z siostrzanymi agencjami DigitasLBi i MSLGroup.

Agencja JWT z Londynu, z którą dotychczas współpracował HSBC stworzyła jedną z najgłośniejszych kampanii banku m.in. reklamę tv „Lemoniada”.

Agencja Saatchi&Saatchi współpracuje z HSBC od 2012 roku, ale nie w zakresie globalnej obsług reklamowej. Obsługuje m.in. działania związane ze sponsorowaniem przez bank turniejów golfa czy rugby, czy projekt HSBC Premier.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas