Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).
Trzeci sezon zapewnił Polsatowi 17,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,23 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem było to odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. udziału). Największą widownię zgromadził finał produkcji, który zobaczyło 2,83 mln widzów.
Zobacz tabelę
Polsat był w trakcie emisji „Hotelu 52” stacją drugiego wyboru wśród ogółu widzów, ale liderem w grupie 16-49. Najlepsza w grupie 4+ okazała się Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl
>>> “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON
Zobacz tabelęSerial oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i średnich miast z wykształceniem podstawowym i średnim.
>>> 3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON
Zobacz tabelę
Wpływy reklamowe z trzeciejj serii wyniosły 19 mln zł. Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Polsat nada kolejny sezon „Hotelu 52”. Znajdzie się on w jesiennej ramówce. Serial produkuje Akson Studio.