Reklama 2017-03-08
0

Hortex wybrał agencję VanLeif do obsługi w social media

Agencja VanLeif odpowiada za obsługę marki Hortex w mediach społecznościowych. Pozyskała to zlecenie w konkursie, przejmując obsługę Hortexu od Lubię to linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).

VanLeif zajmuje się obsługą oficjalnego fanpage’a marki Hortex na Facebooku. Oprócz strategii, kreacji, moderacji i obsługi antykryzysowej odpowiada  za tworzenie treści wideo oraz prowadzenie kampanii reklamowych.

Agencja została wybrana na drodze konkursu ofert. Liczby i nazw agencji w nim uczestniczących firmy nie ujawniają. Podobnie nie zdradzają na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Poprzednio Hortex był obsługiwany przez Lubię To linked by Isobar. Hortex w styczniu br. prowadził kampanię, w której promował zupy.

Autor: bg

Więcej informacji: Hortex, VanLeif

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas