Reklama 2008-04-11
0

Hołowczyc reklamuje nowy model telefonu Samsung

Samsung rozpoczął kampanię reklamową swojego nowego telefonu komórkowego. W promocji modelu zawierającego program do nawigacji weźmie udział Krzysztof Hołowczyc.

Nowa kampania reklamowa firmy Samsung realizowana została w dwóch wersjach: jedna promuje wyłącznie nowy telefon tej marki, a druga dodatkowo jego model zawierający program do nawigacji. A ponieważ rzecznikiem reklamowym producenta tej aplikacji jest znany kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, występuje on w reklamie.

hołowczyc

Rozpoczynająca się kampania będzie obecna w telewizji (sponsoring programów biznesowych na TVN24), radiu, prasie (tytuły lifestylowe, branżowe, tygodniki społeczno-polityczne oraz motoryzacyjne) oraz outdoorze.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa GonnaBe, natomiast przeprowadzeniem sesji zdjęciowej na potrzeby promocji agencja artystyczna Shoot Me.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, który tym samym kończy współpracę z firmą Samsung.

Kampania potrwa do końca maja i ma wyłącznie charakter lokalny.

Autor: tw

Więcej informacji: Krzysztof Hołowczyc, Samsung

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas