Reklama 2012-05-14
14

Hip-hopowa kampania reklamuje napój Life

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa napoju Life (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy MGD i Codemedia.

Kampania wprowadzonego niedawno do sprzedaży napoju owocowego Life w przewrotny sposób pokazuje jego poszczególne wersje smakowe. Reklamy oparte są na estetycznym designie oraz zabawnych hasłach takich jak „Szanujmy czarny lód” czy „Respekt dla czarnego”. Celem akcji - skierowanej przede wszystkim do młodych konsumentów - jest wzrost świadomości marki Life.


 

Reklamy na potrzeby kampanii przygotowała firma MGD należącą do Grupy Maspex Wadowice, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.

Autor: tw

Więcej informacji: Life, Maspex Wadowice

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (14) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas