Reklama 2013-10-03
0

„Hello” - Poznań City Center reklamowane przed otwarciem

Ruszyła kolejna odsłona centrum handlowego Poznań City Center, które zostanie otwarte 25 października. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, Wide Open i Simplicity.

Nowe reklamy Poznań City Center pokazują hasło ,,Hello” zbudowane z kolorowych liter, z których każdą tworzą przedmioty kojarzące się z zakupami i rozrywką. Ma to podkreślać różnorodność asortymentu, który będzie dostępny w tym centrum oraz działające w nim sklepy, butiki odzieżowe, restauracje i kawiarnie (logotypy wybranych znajdują się u dołu plakatów).

W połowie października do reklam zostanie dodana informacja o niespodziance przygotowanej z okazji otwarcia Poznań City Center, planowanego na 25 października.

Przypomnijmy, że poprzednia odsłona kampanii Poznań City Center przebiegała pod hasłem „Budujemy” (zobacz więcej).


Akcja reklamowa obejmuje citylighty i billboardy w Poznaniu. Kreację kampanii opracowała agencja GPD Advertising, za produkcję reklam odpowiada firma Simplicity, a serwis poznancitycenter.pl przygotowała agencja Wide Open.

Autor: tw

Więcej informacji: Poznań City Center

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas