Reklama 2013-08-06
3

Heineken w designerskiej odsłonie

Do sprzedaży trafiły butelki piwa Heineken (Grupa Żywiec) w nowej, designerskiej odsłonie - zaprojektowanej przez zwycięzcę pierwszej edycji konkursu "Remix our Future" na projekt "butelki przyszłości" marki.

Designerska etykieta Heinekena jest dwustronna. Front stanowi czerwona gwiazda, którą tworzą kontynenty połączone w jedną, spójną całość.

Autorem projektu jest Rodolfo Kusulas z Meksyku.

>>> „Remix our Future” - Heineken pozwala zaprojektować swoją butelkę (wideo)

Limitowana edycja Heinekena w designerskiej butelce o pojemności 500 ml jest dostępna w sklepach w całej Polsce.

Autor: km

Więcej informacji: Heineken, Grupa Żywiec

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas