Reklama 2009-02-13
0

Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)

Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa marki Haribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nie tylko dzieci.

W ramach kampanii reklamowej żelków Haribo emitowany jest spot pokazujący sześć scen z roześmianymi ludźmi w różnym wieku. Towarzyszą im animacje pokazujące te produkty jako chmury i baloniki oraz napisy "radość" w różnych językach. Oprawa graficzna poszczególnych scen oraz stylizacja i stroje bohaterów oddają charakter sześciu wariantów smakowych Haribo. - Chcemy pokazać, że jedzenie żelków nie jest zarezerwowane dla dzieci, ale stanowi kuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców i dziadków, sprzyjając wspólnemu spędzaniu czasu na wesoło - uzasadnia Beata Falińska-Zubko, marketing manager Haribo.




Kampania pod hasłem "Smak radości" jest od 9 lutego prowadzona w telewizji (pasma młodzieżowe w TVP i Polsacie, kanały dziecięce: ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play i FoxKids), prasie (reklamy w prasie handlowej, informacje i konkursy w innych tytułach) i internecie. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęło się studio ITC.ORG.PL, a ścieżkę dźwiękową reklamy przygotowało Studio Genetix.

Wyboru mediów na potrzeby akcji dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR odpowiada agencja Effective Public Relations.

Autor: km

Więcej informacji: Haribo

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas