Reklama 2018-03-14
0

"Moc orzeźwienia" w reklamie Halls (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa gum Halls (Mondelēz International). Akcję pod hasłem "Moc orzeźwienia" przygotowały IQ Marketing, Carat Polska i Big Picture.

Nowe gumy Halls dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Peppermint (Mięta Pieprzowa) i Spearmint (Łagodna Mięta) oraz dwóch owocowych - Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy).

10-sekundowy spot promujący przedstawia kobietę i mężczyznę, którzy po spróbowaniu reklamowanych gum doznają tytułowej "mocy orzeźwienia". Reklama została adaptowana na polski rynek, oryginalną wersję przygotowała agencja Ogilvy.

Spot emitowany jest w internecie. Kampanii towarzyszą działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Autor: jd

Więcej informacji: Halls, Mondelēz International

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter