Reklama 2014-12-12
6

Grzegorz Esz odchodzi z UPC Polska

Grzegorz Esz Grzegorz Esz

Grzegorz Esz, członek zarządu sieci kablowej UPC Polska odpowiedzialny za marketing, po dwóch latach pracy, zdecydował się na odejście z firmy.

Spółka UPC Polska nie komentuje tej decyzji, a z Grzegorzem Eszem nie udało nam się wczoraj skontaktować.

Do czasu powołania nowej osoby na miejsce Esza, obszar marketingu i rozwoju produktów w firmie podlegać będzie bezpośrednio Ramiro Lafarga, prezesowi UPC.

Grzegorz Esz w UPC Polska rozpoczął pracę w listopadzie 2012 roku, stając na czele nowo powstałego pionu marketingu. Wcześniej był dyrektorem ds. komercyjnych i członkiem zarządu Netii. W przeszłości pracował w Supernova Capital, gdzie zajmował się projektami telekomunikacyjnymi i medialnymi, w Polskiej Telefonii Cyfrowej, w TDC Internet Polska oraz w MTC (rosyjskim operatorze komórkowym), gdzie pełnił funkcję wiceprezesa i CMO na pięć krajów.

Sieć UPC Polska na koniec września br. obsługiwała 1 420 600 klientów (więcej na ten temat).

Autor: pp

Więcej informacji: UPC Polska, Grzegorz Esz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas