Grupa Sarantis, właściciel takich marek, jak STR8, Jan Niezbędny, Grosik, Kolastyna kupuje od PZ Cussons polską markę kosmetyczną Luksja. Nowy właściciel brandu zajmie się też - na bazie oddzielnej umowy - dystrybucją innych marek PZ Cussons, m.in. Carex, Morning Fresh i Original Source.
O transakcji tej PZ Cussons poinformowała swoich partnerów handlowych. Przekazała im, że wprowadza nową strategię zakładającą inwestycje w główne marki w tych lokalizacjach, które zapewnią odpowiednią skalę wzrostu oraz umożliwią firmie stały i zyskowny rozwój.
Zgodnie z tymi założeniami PZ Cussons zdecydowało się sprzedać greckiej Grupie Sarantis polską markę Luksja, w ofercie której są produkty do mycia i pielęgnacji ciała.
Ponadto firmy zawarły umowę, na mocy której Sarantis zajmie się dystrybucją należących do Pz Cussons marek Morning Fresh, Carex i Original Source w Polsce oraz w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Transakcja zostanie sfinalizowana po uzyskaniu wymaganych zgód w Polsce i w odpowiednich krajach.
Firmy nie ujawniają wartości kontraktu.
W maju ub.r. współpracę z marką Luksja rozpoczęła agencja Tailor Made PR – kontrakt dotyczył obsługi w mediach społecznościowych.
Jedną z ostatnich kampanii ta marka realizowała w 2017 roku – w działaniach pod hasłem „Twoja skóra to pokocha” reklamowane były żele Luksja Care Pro Oils.