PR 2020-02-24
2

Grupa Enea kontynuuje współpracę z click community

Krakowska agencja click community wygrała kolejny przetarg na roczną obsługę social mediów grupy energetycznej Enea. Kwota przetargu to 490 tysięcy netto.

To kolejny przetarg tego klienta, w którym wygrała click community. W ubiegłym roku agencja obsługiwała tego klienta m.in. na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Była też odpowiedzialna za projekt wizerunkowo- sponsoringowy  “Po mocnej stronie” z koszykarzami w roli głównej.

W 2020 roku do zadań agencji będzie należała obsługa takich kanałów jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn. Stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji marki w Social Mediach, przeprowadzenie konkursu bezaplikacyjnego oraz wdrożenie koncepcji komunikacyjnej projektu Enea IronMan 70.3.

Pracę zespołu projektowego koordynuje account relationship manager Anna Majsterek.

Autor: jd

Więcej informacji: Grupa Enea, click community, social media

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter