Reklama 2015-03-25
1

Góralki z loterią i reklamami od Veneo

Agencja Veneo wygrała konkurs na organizację loterii konsumenckiej wafelków Góralki (produkowanych przez IDC Polonia). Będzie odpowiadać za opracowanie koncepcji marketingowej loterii, obsługę techniczną i prawną oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Veneo w ramach współpracy będzie odpowiadało za stworzenie koncepcji loterii oraz jej organizację od strony formalno-prawnej. Opracuje także nową strategię marketingową Góralek zakładającą intensywne wykorzystanie reklam graficznych oraz niestandardowych form promocji. Agencja poprowadzi komunikację marki w zakresie media relations i social media.

Loteria wystartuje 27 kwietnia i potrwa do 28 czerwca. Będzie wspierana przez kampanię reklamową w internecie i telewizji

W agencji Veneo za koordynację projektu odpowiada Natalia Nowak, a opracowaniem wizualnym brand heroes do kampanii zajmie się Izabela Kasza.

Góralki ostatnio reklamowane były jesienią 2012 roku w kampanii pod hasłem „Smak po brzegi”.

Autor: bg

Więcej informacji: Góralki, IDC Polonia, Veneo

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas