Sieć marketów budowlanych Castorama wprowadza na polski rynek GoodHome, międzynarodową markę produktów do wykańczania wnętrz. Wspiera to kampania reklamowa.
Castorama stawia na projektowe podejście do realizacji domowych remontów – metamorfoz. Strategię tę widać w najnowszym katalogu firmy „Projekt łazienka 2019”. Obok oferty produktów niezbędnych do remontu, wykończenia i urządzenia łazienki zaprezentowano w nim również usługi, rozwiązania, praktyczne wskazówki, profesjonalne porady projektantów.
Wraz z wydaniem nowego katalogu Castorama przedstawiła nową markę, którą wprowadza na polski rynek – GoodHome. Nazwa ma być znakiem jakości i innowacyjności. Wyróżniać ją mają m.in. przystępne ceny, prostota, pomysłowe rozwiązania.
Produkty z linii GoodHome dotychczas sprzedawane były pod nazwą Cooke&Lewis. „Produkt ten uzyskał bardzo pozytywne opinie naszych klientów oraz spełnia nasze kryteria selekcji , już teraz w pełni zasługuje na wyróżnienie go marką GoodHome” - napisano w katalogu.
W odpowiedzi na potrzeby
Debiut GoodHome na polskim rynku poprzedziły badania zrealizowane na zlecenie Castoramy ( w kwietniu 2019 r. przez firmę OnePoll na grupie 1000 osób). Wynika z nich, że jedną z podstawowych potrzeb związanych z łazienką jest odseparowanie się od najbliższego otoczenia – 23 proc. osób przyznaje, że korzystały z łazienki jako miejsca odosobnienia od rodziny, partnera lub dzieci. Dla innych łazienka jest przestrzenią do relaksu i dbania o siebie – zajmuje to średnio 9,3 dnia w roku! Aż 5,4 dni rocznie spędzamy w łazience na „domowym SPA”, i 6 dni na nadrabianiu zaległości w odpowiadaniu na e-maile/SMS-y lub słuchaniu muzyki czy podcastów.
- Co prawda łazienka nie jest największym pomieszczeniem w domu, ale badania jasno pokazują, że oczekujemy od niej naprawdę wiele. Rozumiemy potrzeby naszych klientów i znamy obawy, jakie towarzyszą im podczas wprowadzania zmian we wnętrzach. Właśnie dlatego stworzyliśmy kolekcje prostych, innowacyjnych i przyjaznych środowisku produktów oraz usług dostępnych pod marką GoodHome, które ułatwią remont i unowocześnianie łazienek każdemu, niezależnie od dostępnego metrażu czy możliwości finansowych. Bez względu na zakres zaplanowanych prac wszyscy klienci znajdą u nas odpowiednie rozwiązania w przystępnych cenach oraz wsparcie w realizacji nawet najmniejszych projektów – mówi Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digitalu w Castoramie.
Oferta szyta na miarę
Nowy katalog „Projekt łazienka 2019” różni się od tych dotychczas wydawanych przez Castoramę, bo nie zawiera tylko i wyłącznie zdjęć konkretnych produktów z cenami. Jego autorzy przyjrzeli się bliżej łazienkom kilku rodzin i zaproponowali odpowiednie dla nich rozwiązania, opracowując gotowe projekty zmiany wnętrza. Dzięki temu w katalogu zamieszczono podpowiedzi m.in. jak urządzić praktyczną łazienkę dla dużej rodziny, jakie rozwiązania wybrać do łazienki w wynajmowanym mieszkaniu, a jakie do tej o niewielkim metrażu, lub na co zwrócić uwagę przy wyborze kabiny prysznicowej czy płytek.
Castorama zaprezentowała również szereg rozwiązań, które pomogą w lepszym gospodarowaniu wodą (oszczędzające wodę baterie łazienkowe), sprzątaniu (bezkołnierzowa miska WC) oraz funkcjonalnej organizacji przestrzeni w łazience (meble modułowe, akcesoria do przechowywania).
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że debiut marki GoodHome wspiera kampania reklamowa obejmująca m.in. emisję spotu w wybranych stacjach tv oraz w internecie. Dział PR firmy nie odpowiedział na nasze pytania dotyczące szczegółów tej kampanii.