Reklama 2009-09-01
0

Globalny budżet reklamowy Virgin Atlantic dla RKCR/Y&R

Linie lotnicze Virgin Atlantic powierzyły swój globalny budżet reklamowy agencji Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R.

Do tej pory przewoźnik korzystał z usług różnych agencji na poszczególnych rynkach, a RKCR/Y&R odpowiadała za budżety linii w większości europejskich krajów.

Teraz kampanie reklamowe będą tworzone centralnie, a następnie będą dopasowywane do poszczególnych rynków, na których operuje Virgin Atlantic.

Przewoźnik wybrał również agencję GyroHSR do obsługi swojego globalnego budżetu BTL, a domowi mediowemu OMD powierzył globalne planowanie i zakup mediów.

Autor: km

Więcej informacji: RKCR/Y&R, Virgin Atlantic

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter