Reklama 2010-05-19
0

„Gładka Rewolucja” promuje Wilkinson wśród kobiet

W internecie ruszyła kampania reklamowa maszynek Wilkinson skierowana do kobiet. Akcję o nazwie „Gładka Rewolucja” przygotowały firmy Pro-Creation, Heureka i MEC:Interaction.

W ramach kampanii damskich maszynek do golenia Wilkinson uruchomiono serwis internetowy gladkarewolucja.pl, który zachęca kobiety do częstszego odsłaniania nóg i chodzenia w sukienkach lub spódniczkach zamiast w spodniach. Użytkowniczki strony mogą przyłączyć się do manifestu „Każda środa Dniem Odkrytych Nóg”, zaproponować jego nowe punkty oraz zaznaczyć na mapie, w których rejonach Polski jest on już przestrzegany. Z kolei w dziale „Salon piękności” kobiety mogą się dowiedzieć, jak sprawić, by ich nogi były gładkie

Witrynę gladkarewolucja.pl i promujący ją spot przygotowała agencja interaktywna Pro-Creation, planowaniem mediów na potrzeby tej kampanii zajął się dom mediowy MEC:Interaction, a działania w serwisie Facebook prowadzi agencja interaktywna Heureka.

Autor: tw

Więcej informacji: Gładka Rewolucja, Wilkinson

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas